Gyönyörítő

Házirend

Kedves Vendégeim és Leendő Vendégeim!

Házirendemet mindannyiunk érdekében, esetleges félreértések elkerülése és a szolgáltatásaim nyugodt és zökkenőmentes igénybevétele céljából hoztam létre.

Bejelentkezésükkel, kezeléseim igénybevételével vendégeim automatikusan elfogadják a Házirendemet!

Időpontfoglalás

  • Időpontfoglalás minden hétköznap 9:00 és 19:00 között Instagram vagy Facebook üzenetben, telefonhívásban lehetséges.
  • A leghamarabbi válaszra akkor számíthattok, ha üzenetet írtok, mivel a telefont a legtöbb esetben nem tudom felvenni.
  • Időpontfoglalás SMS-ben nem lehetséges.
  • Ha telefonon kerestek, akkor ne aggódjatok, mindig mindenkit visszahívok. Nem kell 5-10-20 percenként telefonálnotok hátha felveszem, mert ha benne vagyok egy kezelésben, akkor senkinek sem esne jól, ha félbehagynám, amit éppen csinálok, csak mert csörög a telefonom.
  • Illetve megkérek mindenkit, hogy attól függetlenül, hogy nem tudott időben előre gondolkozni időpontkérést illetően, attól hajnalban vagy korán reggel ne a harmadik telefonhívásra keljek, csak mert szerinte sürgős az időpont. Ebben az esetben is leghamarabb 9:00-tól lehet időpontot kérni!

Időpont módosítás és lemondás

  • Az előre lefoglalt időpont lemondására/módosítására természetesen van lehetőség, amennyiben legalább 24 órával a kezelés előtt történik.
  • Ha 24 órán belül történik a lemondás/módosítás, akkor sajnos ilyen rövid idő alatt nem tudom másnak odaadni az időpontot, így én is munka nélkül töltöm azt az időtartamot, illetve nem fair a többi vendégemmel szemben sem, akik szerettek volna hozzám jönni, de nem tudtak. Ezért a lemondott/módosított kezelés árának az 50%-át ki kell fizetni. (Ebbe a kategóriába tartozik az is, ha valaki több kezelésre iratkozik be, majd valamelyik kezelést mégsem kéri, hiszen az időt rászántam.)
  • Abban az esetben, ha valaki új vendégként lemondás nélkül nem jelenik meg a megbeszélt időpontban, akkor sajnos nem tudok új időpontot adni, hiszen nem alapozhatok a megbízhatóságára, ha már az első alkalommal sem jött el.
  • Ha valaki nem először jár nálam és előfordul, hogy nem jön el a megbeszélt időpontra, akkor ki kell fizetnie a kezelés/kezelések árának 100%-át, amikre az időpontja szólt. Csak akkor tudok új időpontot adni, ha bejött a szalonba és kifizette az összeget.
  • Olyan esetben, ha valaki sokszor késik, esetleg sokszor lemondja az utolsó pillanatban, akkor sajnos nem tudok további időpontokat adni.

Tudnivalók

  • Megkérek mindenkit, hogy a megbeszélt időpont előtt 5 perccel érkezzen! Tudom, hogy kiszámíthatatlan a tömegközlekedés és a forgalom, de kérlek figyeljetek rá, hogy ne 20-30 perccel korábban érkezzetek, mivel az előttetek lévő vendégemnek is kellemetlen és nem tud relaxálni, illetve nekem is, mivel számomra sürgetően hat a helyzet.
  • Gondosan ügyelek arra, hogy sose legyen csúszás és a szalon elejében várjalak Titeket. Ettől függetlenül rajtam kívül álló okokból történhet olyan, hogy szorosan váltjátok majd egymást.
  • Ha megérkezel a szalonba és a hátsó ajtómat zárva találod, akkor valószínű, hogy az előző pont következett be. Ebben az esetben nyugodtan foglalj helyet a szalon elejében (a fodrászoknál). Én pedig pár percen belül biztosan végzek az előtted lévővel és kezdhetjük is a kezelést.
  • Mindenkit megkérek, hogy smink nélkül érkezzen, hiszen a sminklemosás a kezelési időből vesz el és a sminkmaradványok gátolhatják a hatóanyagok felszívódását és nem lesz tökéletes a végeredmény. Illetve így sokkal több alapanyagot kell elhasználnom, ezért sminkben érkezés esetén 500 Ft-ot számítok fel a kezelés árán felül.

Késés

  • Természetesen előfordulnak előre nem látható események, így ha a kezelés előtt legkésőbb pár perccel jelzitek, hogy késni fogtok, akkor nem jelent gondot maximum 5-10 perces késés.
  • 10 percet meghaladó késés esetén, sajnos nem biztos, hogy el tudom végezni a kezelést.
  • Ha olyan kezelésről van szó, ahol fix hatóidőkkel dolgozom és nem fér bele a fennmaradt időbe, akkor ez egy 24 órán belüli lemondásnak/módosításnak minősül, így a kezelés/kezelések árának 50%-át is ki kell fizetnie. A kifizetés után tudok csak új időpontot adni.
  • Ha pedig olyan kezelésről van szó, ahol nincsenek fix hatóidők, akkor kihasználjuk a fennmaradt időt, viszont nem lesz teljes hosszúságú a kezelés, hiszen nem csúszhatok meg az idővel senki miatt.

Egészségügyi kitételek

  • Betegség esetén tilos a kozmetika látogatása! Ha valaki beteg és nem mondja le az időpontját, majd betegen érkezik az időpontjára, akkor nem végezhetem el a kezelést mások és a saját érdekemben, illetve ebben az esetben 24 órán belüli lemondásnak/módosításnak minősül, így a kezelés/kezelések árának 50%-át is ki kell fizetnie.
  • Megkérek mindenkit, hogy ha bármilyen allergiája van, illetve, ha anyai örömök elé néz, akkor szóljon!
  • Esetleges egészségügyi problémák elhallgatásából adódó panaszok felmerülése esetén sajnos semmilyen felelősséget nem tudok vállalni.

Kisállatokra vonatkozó kitételek

  • Sajnos kisállatot nem tudok beengedni a kozmetikába a fokozott higiénia miatt.

Gyermekekre vonatkozó tudnivalók

  • A gyermekekre külön felügyeletet nem tudok vállalni és a vendégeimnek is figyelembe kell venniük, hogy a többi vendég nyugalmát gyermekeik ne zavarják.
  • Olyan gyermekeket tudok csak beengedni, akik kellően nagyok ahhoz, hogy nyugodtan és csendben végig tudják várni a kezelést, hiszen egy kezelés közben a vendégem nem tud felállni a gyermekhez.
  • Higiéniai okokból és a helyszűke miatt babakocsit nem tudok beengedni a szalonba.

Köszönöm vendégeimnek, hogy Házirendem betartásával hozzájárulnak a rendezett üzletmenethez és a többi vendég nyugalmához!

Szolgáltatásaim igénybevételéhez kellemes időtöltést kívánok!